ייצור, שיווק ותיקון משאבות לחץ מכל סוג

ניקוי מאגרי מים

אחת לכמה זמן אנחנו שומעים על מאגרי מים שלא ניתן להשתמש בהם יותר מפאת זיהום או לכלוך, במקרה כזה אין ברירה אלא לערוך ניקוי וחיטוי מאגרי מים בצורה מקצועית על מנת שיהיה ניתן להכשיר אותם להמשך שימוש. ניקוי מאגרי מים מתבצע על ידי חברה מקצועית שיש לה את כל הכלים הנדרשים בנושא, כמו כן עליה לקבל את אישור משרד הבריאות על מנת שיהיה להפעיל לאחר מכן את המאגרים שעברו ניקוי.

חשוב להבהיר שאת הניקוי יש לבצע באופן מיידי כאשר עולה חשד לזיהום או לכלוך על מנת שלא יהיה שימוש במאגר כאשר הוא מזוהם, דבר שעלול להביא לנזק בריאותי גדול. כיצד מבצעים ניקוי וחיטוי מאגרי מים?

בשלב הראשון מרוקנים את המאגר, סוגרים את כל הברזים, והצינורות, כך שמים חדשים לא ייכנסו אליו. לאחר מכן, מתחילים בתהליך ניקוי וחיטוי של הצינורות ושל המאגר, מדובר על חיטוי, שטיפה וניקוי. בסוף התהליך נמלא את המאגר מים, אך לפני שנתיר שימוש בו נשלח דגמיה של המים למעבדה על מנת לוודא שאינם מזוהמים. במידה והתוצאות טובות, אז אפשר לעשות שימוש הולך וחוזר במאגרים.

חשוב להבהיר בסיום עבודת ניקוי מאגרי מים יש להדביק תווית מיוחדת מי ביצע את העבודה, מתי, מה היו התוצאות ומתי תיערך הבדיקה הבאה. יש לבצע בדיקה של מאגרי המים אחת למספר חודשים בשביל שלא יתגלה זיהום, בכל פעם שמתגלה זיהום כזה יש לבצע ניקוי וחיטוי מאגרי מים, כמו כן אם התופעה חוזרת על עצמה יש לבחון למה ומהיכן היא נוצרת. החשיבות של ניקוי מאגרי מים היא מאוד גדולה, מאחר ומדובר במאגרים שמשרתים את הציבור בצורה כזו או אחרת, הרי ששימוש בהם כשהם מזוהמים יכולים לגרום לבעיות בריאותיות קשות, מכאן שמשרד הבריאות מקפיד על הדרישה לבצע בדיקות מעבדה תקופתיות ולדאוג לחיטוי וניקוי בכל עת כשצריך. על מנת שהעניין יתבצע כמו שצריך יש לעבוד עם חברה שאתם יכולים לסמוך עליה, חברה מקצועית, אמינה שמתמחה בתחום זה.

לסיום, אנחנו רוצים להזמין אתכם ליצור איתנו קשר, לחץ משאבות, חברה שמתמחה בניקוי מאגרי מים בגדלים ומסוגים שונים. הצוות שלנו ישמח לעמוד לרשותכם בכל נושא ובכל עניין. אם אתם זקוקים לניקוי מאגרי מים בבניין או ניקוי מאגרי מים תעשייתיים זה הזמן לפנות אלינו ואנחנו נדאג לכם צלניקוי וחיטוי ברמה הגבוהה ביותר שיש.

© כל הזכויות שמורות ללחץ משאבות 2010 בע״מ פותח ע״י ims
לייעוץ ראשוני חייגו