ייצור, שיווק ותיקון משאבות לחץ מכל סוג

נשמח להעניק לכם במקצועיות, זמינות מלאה 24/7, ייעוץ ושירות אישי.

השאר פרטים
DOWNLOAD
Download BrochureDownload Summary

הגברת לחץ מים

בלא מעט בתים הברזים מספקים לחץ מים נמוך, מצב כזה יכול להיות מאוד לא נוח לשימוש עבור דיריי המקום. על כן הרבה פעמים מחפשים דרכים כיצד להביא להגברת לחץ מים, לשם כך משתמשים במערכות אספקה שונות שמאפשרות זאת. לפני שנציג בקצרה מה בדיוק עושות אותן מערכות, נסביר מדוע נוצרת הבעיה ומדוע היא משפיעה על מי שמשתמש באותם ברזים.

לחץ מים נמוך מקשה מאוד על כל ביצוע פעילות מסוימת במים, החל מניקיון כלים, שטיפת הבית, מקלחת ועוד. הבעיה נוצרת הרבה פעמים כתוצאה מחסימה בצנרת או בברז עצמו. אם החסימה היא בברז, ניתן לטפל בזה על ידי פתיחת הברז וניקוי החסימה, אך אם מדובר בצנרת, אך זה דורש כניסה עמוקה אל תוך מעמקי הצנרת, לשם כך יש צורך במערכות הגברה לחץ מים שיוכלו לספק את העניין.

ישנם מקרים בהם לחץ מים נמוך יכול להיווצר כתוצאה מנזילה בכל מערכת המים בבנין או במידה ומשתמשים במערכות הגברת לחץ מים שאינן תקינות. כאמור הדרך הטובה ביותר להבטיח לחץ מים בברז היא באמצעות שימוש במערכות הגברת לחץ מים. מדובר במשאבות מסיביות אשר שואבות את המים ממקור האספקה שלהם ודוחסות אותם אל הצנרת בבניין בלחץ גבוה. השליטה במשאבות מתבצעות על ידי לוחות עם פיקוד חשמלי אשר מווסת את הפעילות למצב כזה שיהיה מינימום צריכת חשמל.

חשוב להבהיר השימוש במערכת הגברת לחץ מים חייב להתבצע רק כשאין ברירה, השימוש במשאבה חייב להתבצע באופן מוקפד ועל ידי איש מקצוע, רצוי מאוד לשכור את המשאבה או לרכוש אותה אצל חברה שמתמחה בהשכרה ומכירת משאבות לחץ ובפרט הגברת לחץ מים, על המשאבה יש לקבל הוראות הפעלה ברורה וכן אחריות מלאה. רצוי לוודא היכן ניתן להחליף חלקים במידת הצורך וכל כמה זמן יש לערוך לה בדיקות תקופתיות. עם הזמן ייתכן מאוד שהמשאבה תישחק ועל כן היא תחדל לעבוד או תעבוד בצורה חלקית, במקרה כזה אין ברירה אלא להחליף אותה.

לסיום, אם אתם מחפשים לרכוש משאבת הגברת לחץ מים, זה הזמן לפנות אלינו ללחץ משאבות, אצלנו תוכלו למצוא משאבות ברמה הגבוהה ביותר שיש. הצוות שלנו ישמח לעמוד לרשותכם במקרה ויש לכם שאלות, הוא ישמח לעזור לכם בכל עניין ועניין. כל מה שאתם צריכים לעשות זה ליצור איתנו קשר ואנחנו נדאג לספק לכם משאבות הגברת לחץ מים.

מוזמנים לקרוא בנוסף: הרכבת בקרי מפלס

© כל הזכויות שמורות ללחץ משאבות 2010 בע״מ פותח ע״י ims
לייעוץ ראשוני חייגו