ייצור, שיווק ותיקון משאבות לחץ מכל סוג

נשמח להעניק לכם במקצועיות, זמינות מלאה 24/7, ייעוץ ושירות אישי.

השאר פרטים
DOWNLOAD
Download BrochureDownload Summary

משאבה להגברת לחץ מים ביתי

כמה פעמים קרה לכם שנכנסתם לאמבטיה, פתחתם את המים וגיליתם שאין לחץ מים. המים יורדים בטפטוף איטי ואתם לא יכולים ליהנות מאמבטיה כמו שריצתם. הבעיה הזאת מוכרת בלא מעט בתים, ובמאמר זה נסביר מדוע היא קיימת, מדוע צריך לטפל בה וכיצד.

הבעיה של לחץ מים נמוך קיים בעיקר בשני סוגים של מבנים, בניינים רבי קומות בהן לוקח זמן עד שהמים מגיעים לכל הקומות ואז נוצר לחץ מים נמוך וכן במבנים, כולל בתים פרטיים, בהם הצנרת היא ישנה מדי ולא מאפשרת זרימת מים בלחץ גבוה. בשביל להתמודד עם בעיה זו יש להתקין משאבה להגברת לחץ מים ביתי.

אך לפני שנבחן מדוע צריך את המשאבה והיכן מתקינים אותה, חשוב להבין למה זה בעייתי שקיים לחץ מים נמוך. מלבד העניין הלא נעים שאנחנו נתקלח ולא נהנה מהמקלחת בגלל זרם מים נמוך, הרי שאנחנו גם נבזבז זמן רב, לא נתקלח בצורה יעילה ונגרום לבזבוז מים (הרי לא נשתמש בהם בצורה אופטימאלית בגלל הלחץ הנמוך). לכן חשוב שנתקין משאבה להגברת לחץ מים ביתי שתאפשר לנו להתקלח בצורה נוחה ונעימה בלי שנבזבז זמן לחינם או שנבזבז מים לריק.

משאבה להגברת לחץ מים ביתי, כמו מתקנים להגברת לחץ מים אחרים פועלים באופן הבא, כשאנחנו פותחים את המים המשאבה מזהה שיש לחץ מים נמוך והיא פשוט מאיצה את התהליך וגורמת לזרימה מים גבוהה יותר, זה נכון הן במתקנים ביתיים והן במתקנים אחרים. כאן המקום להדגיש, מגביר לחץ מים הוא לא רק אמצעי לשימוש ביתי, לא מעט תעשיות משתמשות באמצעי זה מתוך הכרח, שכן הן חייבות להשתמש בלחץ מים גבוה ולא תמיד זה מתאפשר אז אין להם ברירה אלא להתקין מתקנים להגברת לחץ מים.

אותם מתקנים צריכים להיות מותקנים בחדר המשאבות, עליו יש לשמור נקי, מפוקח וסגור. יש לוודא שנערכות ביקורות בחדר כל מספר חודשים, על מנת שנוכל להיות בטוחים שהמשאבות עובדות כמו שצריך, במידה ויש צורך להחליף חלקים נעשה זאת בהקדם על מנת שהן יוכלו לתפקד כראוי.

לסיום, אם אתם מחפשים משאבה להגברת לחץ מים ביתי או מתקנים להגברת לחץ מים אחרים, אתם מוזמנים לפנות אלינו, לחץ משאבות 2010, ואנחנו נשמח לבדוק אילו משאבות יכולות להתאים לכם. אז אם יש לכם לחץ מים נמוך, אל תסתפקו בכך, תיצרו איתנו קשר עוד היום וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית למשאבת מים.

מוזמנים לקרוא בנוסף: צינור לכיבוי שריפות

© כל הזכויות שמורות ללחץ משאבות 2010 בע״מ פותח ע״י ims
לייעוץ ראשוני חייגו