ייצור, שיווק ותיקון משאבות לחץ מכל סוג

נשמח להעניק לכם במקצועיות, זמינות מלאה 24/7, ייעוץ ושירות אישי.

השאר פרטים
DOWNLOAD
Download BrochureDownload Summary

עבודות שאיבת מים

זה לא מקרה שכיח אך זה קורה מעת לעת שמבנים הופכים מוצפים ויש צורך לשאוב מהם מים. מדובר על מקלטים, חניונים, דירות קרקע, חנויות ועוד.
זה לא חייב לקרות רק כתוצאה מיום גשום מאוד אלא גם כתוצאה ממקרים אחרים, הצפות כתוצאה מפיצוץ הצנרת, זו דוגמא קלאסית למצב שכזה. בשביל להתמודד עם סיטואציה שכזו יש להזמין חברה אשר מתמחה בעבודות שאיבת מים, חברה אשר מחזיקה בצוות שלה גם אנשים שיודעים לבצע את השאיבות עצמן וגם רצוי שיהיו בה אינסטלאטורים שידעו לטפל בצנרת במידה ויש צורך וכן חשמלאים שידעו כיצד לנתק את החשמל מבעדו מועד על מנת שלא ייגרם קצר שעלול להוביל לאסון או שכל המכשירים ייהרסו.

יש לציין במקרים מסוימים אפשר להשתמש בטבולה, משאבת מים ביתית לצורך שאיבה. שאיבת מים נעשות באמצעות משאבות מיוחדות אשר מאפשרות להוציא את המים החוצה, מן המבנה, בצורה מסודרת. כשהמים יוצאים מן המבנה, האם נאספים בבור ספיגה או במיכל איסוף, ישנן משאבות שמבצעות את הניקוז באופן אוטומטי בזמן השאיבה. חשוב לוודא שמשאבה מים הינה תקינה ונקייה, אחרת עלולות להיגרם בעיות אשר יקשו על תהליך השאיבה. יש לזכור שאיבת מים חייבת להתבצע באופן מהיר ושוטף, ככל שהמים יישארו יותר מדי זמן במקום, עלולים להיגרם הבעיות הבאות, ראשית, עלולים להופיע מזיקים שונים, שנית, יווצר זיהום במקום וכן עלול להופיע ריח לא נעים, שלוש, הדברים במקום, אלה שלא נהרסו, עלולים עוד להיהרס.
במידה ויש אפשרות, רצוי מאוד להוציא את כל הדברים במקום לפני שמתחילים בעבודות שאיבת מים. כך אפשר גם לבצע את עבודות שאיבת מים בצורה פשוטה יותר וגם למנוע פגיעה קשה יותר של החפצים והציוד. לגבי כל מה שקשור לחשמל ולאינסטלציה, יש לנתק את החשמל תחילה ולוודא ששום חפץ חשמלי לא מחובר לחשמל ובוודאי שאיננו עובד. על מנת שהמקום לא יוצף עוד יותר, בוודאי אם מדובר בהצפה כתוצאה מכשל בצנרת, יש לוודא שהברזים המרכזיים סגורים ושהצנרת איננה פעילה.

אם אתם רוצים לקבל עוד מידע על עבודות שאיבת מים זה זה הזמן לפנות אלינו ללחץ משאבות, אנחנו מובילים בתחום של עבודות מסוג זה, הן למבנים פרטיים והן למבני ציבורי ומבנים מסחריים. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר והצוות שלנו יעזור לכם באופן מיידי בכל עניין שקשור לשאיבות מים מכל מקום בו תצטרכו לשאוב.

מוזמנים לקרוא בנוסף: בדיקת ציוד כיבוי אש

© כל הזכויות שמורות ללחץ משאבות 2010 בע״מ פותח ע״י ims
לייעוץ ראשוני חייגו