ייצור, שיווק ותיקון משאבות לחץ מכל סוג

נשמח להעניק לכם במקצועיות, זמינות מלאה 24/7, ייעוץ ושירות אישי.

השאר פרטים
DOWNLOAD
Download BrochureDownload Summary

גלגלון כיבוי אש

על פי תקנות כיבוי אש במדינת ישראל, ישנם שורה של מבנים שחייבים שיהיה בהם ציוד לכיבוי אש. ציוד זה מיועד לעזור באופן מיידי במצב פריצת שריפה, עד שיגיעו כוחות כיבוי אש למקום ויטפלו בה בעצמם. התקנות לכיבוי אש קשורות לנושא של כיבוי והצלה, וכוללות בתוכן את הציוד שיש להתקין במבנים פרטיים, מסחריים וציבוריים, היכן הוא אמור להיות ממוקם, אילו אמצעי התרעה אמורים להיות מותקנים והיכן, וכן אילו אמצעים צריכים להפעיל האנשים שמתגוררים או עובדים במקום בזמן שריפה.

צריך לזכור שבמבנים רבים חייב שיהיה גורם אחראי גם על הציוד וגם על התנהלות האנשים במקרה של שריפה במקום, בנוסף, יש לבצע פעם בשנה תרגול שמדמה שריפה. כשאנחנו מדברים על ציוד כיבוי אש, אנחנו מדברים על מספר אלמנטים.

ראשית, גלגלון כיבוי אש, מדובר על אותה קופסא אדומה שנמצאת בכל מבנה ציבורי ובניינים רבי קומות. הקופסא אמורה להיות סגורה אך באופן כזה שיהיה ניתן לפתוח אותה בהקדם במקרה חירום. כמובן שגלגלון כיבוי אש חייב להיות מחובר לצינור מים על מנת שיהיה ניתן להשתמש בו כמו שצריך. מלבד גלגלון לכיבוי אש רצוי שיהיה זרנוק כיבוי אש, מדובר על אמצעי שהוא הרבה יותר חזק ויותר יציב שבעזרתו אפשר לכבות שריפות. בדומה לגלגלון, גם זרנוק כיבוי אש חייב לעבור בדיקות אחת לכמה זמן וכן הוא חייב להיות סגור ובאחראיות גורם אחד מטעם הדיירים במבנה או בעלי הנכסים בו.

חשוב לציין ציוד לכיבוי אש לא כולל רק גלגלון כיבוי אש או זרנוק כיבוי אש אלא אמצעים נוספים, למשל מטפים לכיבוי אש (אמצעי שקיים בדרך כלל בבתים פרטיים, שם אין צורך להתקין גלגלון או זרנוק), גלאי עשן שמותקנים בכל סוג של מבנה, ספינקלרים, ועוד. יש להדגיש שקיים הבדל בין מה שבניין רב קומות צריך להכיל לבין מה שבית פרטי אמור להכיל. ישנה הסכמה שבבניין רב קומות, מפאת גודלו וכמות האנשים שמתגוררים או עובדים בו, יש צורך שיהיה ציוד לכיבוי אש בכל קומה, לעומת זאת בבית פרטי, מספיק שיהיה מטף כיבוי אש.

אם אתם רוצים לדעת עוד על ציוד לכיבוי אש, זה הזמן ליצור איתנו קשר, לחץ משאבות 2010, מזמינים אתכם לקבל מידע על כל הציוד שאתם צריכים על פי החוק וכן לשקט הנפשי שלכם. אתם מוזמנים להתקשר אלינו ואנחנו נשמח להסביר לכם על הציוד ולהעניק לכם הצעת מחיר אטרקטיבית.

מוזמנים לקרוא בנוסף: משאבה להגברת לחץ מים ביתי

© כל הזכויות שמורות ללחץ משאבות 2010 בע״מ פותח ע״י ims
לייעוץ ראשוני חייגו