ייצור, שיווק ותיקון משאבות לחץ מכל סוג

נשמח להעניק לכם במקצועיות, זמינות מלאה 24/7, ייעוץ ושירות אישי.

השאר פרטים
DOWNLOAD
Download BrochureDownload Summary

ביקורת לעמדות כיבוי אש

אחד מהאישורים הנדרשים לאכלוס של מבנה מגורים או מבנה עסקים, הוא מטעם הרשות הארצית לכבאות והצלה, מדובר על אישור שהבניין עומד בכל התקנים הנדרשים בשביל לאכלס בניין, שיש בו יציאות חירום, שהוא מרווח, פתחים ויציאות ברורים, מערכות מיזוג אוויר ועוד.

בין היתר גם כל בניין נדרש להעמיד עמדות ציוד כיבוי אש אשר צריכות גם לעבור ביקורת מעת לעת. ציוד כיבוי אש צריך להיות ציוד מגוון, תקין ולעמוד על פי תקן מכון התקנים. מדובר בציוד שאמור לשרת את דיריי הבניין במקרה ופורצת שריפה. כמו כן יש לוודא שנערכת ביקורת לעמדות כיבוי אש לפי תקן מכון התקנים באופן קבוע, תוך קבלת אישר על הביקורת ועל תקינות הציוד, כך שאם חס וחלילה יקרה משהו, יהיה ניתן לעקוב אחרי האופן בו הציוד עשה את עבודתו.

כאשר אנחנו מדברים על ציוד כיבוי אש, אנחנו מדברים על שורה של פריטים, לדוגמא, ספרילנקרים, מטפים, מתזים, מנדפים, גלגלון כיבוי אש וכן גלאים שונים שאמורים להתריע על פריצת שרפה. כל אחד מהפריטים יש לו תפקיד חשוב במניעת שריפה או לחילופין במיגורה, במקרה והיא פורצת. במידה ומדובר בשרפה גדולה הרי שהציוד אמור להספיק עד שיגיע מכבי אש ויטפלו בה.

הביקורת לעמדות כיבוי אש אמורה לבחון את תקינות הציוד, אך לפני כן הביקורת בוחנת האם הציוד עומדת בכל התקנים הנדרשים, אם היא עומדת בדרישות של הרשות הארצית לכבאות והצלה. כמו כן נבדק היכן מוצבות העומדות, מה הזמינות והנגישות של דיירי המקום או האנשים שעובדים בו. חשוב להבהיר הצורך בביקורת לעמדות כיבוי אש הוא לא רק עניין בירוקראטי אלא עניין שיכול להיות ההבדל בין חיים למוות, בין מניעת שריפה או מיגורה לבין מצב של שריפה ואסון טוטאלי. הרבה פעמים בעת שריפה אנחנו לא חושבים על כך, אך הלחץ משחק תפקיד, כאשר אנחנו יודעים שיש את העמדות שיכולות לעזור לנו מצד אחד ומצד שני אנחנו עוברים הכשרה מתאימה כיצד להתעסק ולעבוד איתם, אז אנחנו יכולים להיות בטוחים שבזמן שריפה נדע להתמודד איתה כמו שצריך.

אצלנו בלחץ משאבות תקבלו את כל הכלים הנדרשים עבור ציוד כיבוי אש וכן תוכלו להעביר ביקורת לעמדות כיבוי אש, במידת הצורך אצלנו גם תוכלו לבצע תיקון לעמדות כיבוי אש. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר והצוות שלנו ישמח לעמוד לרשותכם בכל עת ולענות על כל שאלה.

מוזמנים לקרוא בנוסף: הגברת לחץ מים

© כל הזכויות שמורות ללחץ משאבות 2010 בע״מ פותח ע״י ims
לייעוץ ראשוני חייגו