ייצור, שיווק ותיקון משאבות לחץ מכל סוג

נשמח להעניק לכם במקצועיות, זמינות מלאה 24/7, ייעוץ ושירות אישי.

השאר פרטים
DOWNLOAD
Download BrochureDownload Summary

בדיקת ציוד כיבוי אש

בכל מבנה ציבורי ופרטי חייב שיהיה ציוד כיבוי אש, בין היתר מדובר על צינור כיבוי אש, ספירלנקרים, מטפים, מתזים, זרנוק כיבוי אש ועוד.
כל אחד מהפרטים הנ"ל צריך להיות תקין ולעמוד בתקן על פי מכון התקנים וכן לעבור בדיקת ציוד כיבוי אש. מטרת בדיקת ציוד כיבוי אש היא לוודא שהציוד אכן בר שימוש, מכמה היבטים. ראשית, שהוא עובד ראוי, כלומר אין בו שום קלקול או תקלה, שנית,שהוא מתאים למקום בו הוא מותקן, שלוש, שניתן לעשות בו שימוש באופן מיידי.

בדיקת ציוד כיבוי אש היא דבר שנעשה אך ורק על ידי חברות מקצועיות שמתמחות בנושא ובדרך כלל הן מבצעות את הבדיקה במספר מצבים:
ראשית – אם משהו לא טוב בציוד אז הן מבצעות בדיקה בשביל לבחון מה לא טוב בו.
שנית – אחת לתקופה יש צורך לבדיקה תחזוקה, בדיקה זו קובעת האם הציוד תקין וניתן עדיין להשתמש בו.
שלוש – במקרים ונערכים תרגילים שכוללים שימוש בצינור כיבוי אש, זרנוק כיבוי אש או כל פריט אחר בציוד כיבוי אש, אז אם הציוד איננו תקין, יתבצע לאחר מכן בדיקת ציוד כיבוי אש בשביל לבחון מה לא תקין בו.

הבדיקה תכלול, בדיקת מטפים, מתזים, ברזי שריפה, עמדות כיבוי אש, מערכות ספרילנקרים, חדרי משאבות, מערכות גילוי עשן ועוד. מדובר על בדיקות מקיפות, שבוחנות המערכות עובדות כפי שהן אמורות לעבוד, האם הן הן נקיות, עומדות בתקנים שלהן, השימוש בהן קל ונגיש, האם הן מפיקות את התוצר שאנחנו מצפים שהן יפיקו.

במידה ויש בעיה עם הציוד, אז מתחילה בדיקה איפה הבעיה וכיצד יש לטפל בה. חשוב לזכור כל פרט שאיננו תקין ומפריע לציוד לבצע את עבודתו חייב להיות מתוקן אחרת לא ניתן יהיה להשתמש בו, אם לא יהיה ניתן לתקן אז מוצאים את הפריט משימוש שכן הוא עלול לסכן את האנשים. בסיום הבדיקה, יש להגיש דו"ח מלא אודות תוצאות הבדיקה, המסקנות שלה, והמלצות עתידיות. הדו"ח צריך להיות חתום עם תאריך בשביל שיהיה ניתן לבצע מעקב בעתיד.

אם אתם מחפשים חברה שמתמחה בבדיקת ציוד כיבוי אש, אתם מוזמנים לפנות אלינו ללחץ משאבות, אנחנו חברה מובילה בתחום ונשמח להעמיד לרשותכם צוות שיעזור לכם לבצע בדיקות אלו. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר עוד היום ולקבל את כל המידע שאתם צריכים אודות בדיקות מסוג זה.

מוזמנים לקרוא בנוסף: בדיקת תקינות ספרינקלרים

© כל הזכויות שמורות ללחץ משאבות 2010 בע״מ פותח ע״י ims
לייעוץ ראשוני חייגו