ייצור, שיווק ותיקון משאבות לחץ מכל סוג

נשמח להעניק לכם במקצועיות, זמינות מלאה 24/7, ייעוץ ושירות אישי.

השאר פרטים
DOWNLOAD
Download BrochureDownload Summary

בדיקת תקינות ספרינקלרים

בבניינים רבים ברחבי הארץ, הן בניינים אשר מיועדים למגורים והן מוסדות ציבור ומוסדות עסקיים, מותקנת מערכת ספרינקלרים, מערכת מתזים אשר בעת שריפה אמורה להוציא מתוכה מים אשר יכבו אותה.

מערכת ספרינקלרים מותקנת בדרך כלל כלב בשלב של הבנייה, במקרים רבים, בעיקר במוסדות ציבור ובבנייני רבי קומות מדובר על חובה על פי חוק ועל כן בבניינים רבים מתבצעת התקנת ספרינקלרים עוד בטעם הבניין מאוכלס באנשים.
על מנת שהמערכת תעבוד בצורה תקינה, נהוג לבצע בדיקת תקינות ספרינקלרים מעת לעת, בבדיקות אלו כפי שנראה מיד נבדקים אלמנטים שונים במערכת במסגרת תרגילים שונים, אלה מיועדים לבחון את תפקוד המערכת בזמן אמת.

יש לציין הבדיקה חייבת להיעשות על ידי מומחים בתחום, מומחים שיודעים כיצד המערכת אמורה לעבוד ואם יש בה תקלה הם ידעו לזהות ולתקן אותה, כמו כן בדיקת תקינות ספרינקלרים צריכה להתבצע בתקופות קבועות אחרת עלול להיווצר מצב שהמערכת לא תעבוד כמו שצריך במשך תקופה ארוכה ולא נדע זאת.

כל בדיקה חייבת להיות מקיפה וכוללת, מהפרט הפחות חשוב ועד הפרט החשוב ביותר שלה. בדיקת תקינות ספרינקלרים נערכת פעם בשנה, זהו חובה של כל מקום על פי דרישות חברת הביטוח והתקנות בעניין, במהלך הבדיקה נבדקים המתזים, הפעלתם המהירה, הצינורות וכן חלקים נוספים של המערכת. המטרה היא לבדוק שכל אחד מאותם חלקים עובדים בצורה מדויקת ומלאה כפי שמצפים מהם בזמן אמת.

חשוב לציין שרק אם כל החלקים תקינים והמערכת תקינה לחלוטין, אז אכן ניתן להמשיך להשתמש במערכת. במידה ואחד הכלים מקולקל או איננו עובד כראוי יש צורך להחליפו. לעיתים תכופות התיקון יתבצע עוד באותו היום. בסיום בדיקת תקינות מערכת ספרינלקרים, החברה אשר מבצעת עבורכם את הבדיקה תארגן לכם דו"ח מפורט בנושא, במסגרתו יהיה מצוין מה נבדק ומה הבדיקה הוכיחה.
כמובן שכל אותם דברים חייבים להיות מגובים בנתונים. את הדו"ח יש לשמור על מנת שמכבי אש יוכלו לראות אותו ולהעניק אישור שאכן בוצעה בדיקה והמבנה עומד בכל ההסדרים הנדרשים.

על מנת לערוך בדיקת תקינות ספרינקלרים, זה הזמן לפנות אלינו ללחץ משאבות, אנחנו נדאג להביא אליכם את האנשים הטובים ביותר בשביל לקדם אצלכם עניין זה. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ותוך זמן קשר הצוות המוביל שלנו ישמח לעמוד לרשותכם. עליכם לזכור, אתם חייבים לבצע בדיקות תקינות ספרינקלרים אחת לשנה, אתם מוזמנים לעשות אותה אצלנו.

מוזמנים לקרוא בנוסף: ביקורת לעמדות כיבוי אש

© כל הזכויות שמורות ללחץ משאבות 2010 בע״מ פותח ע״י ims
לייעוץ ראשוני חייגו