ייצור, שיווק ותיקון משאבות לחץ מכל סוג

נשמח להעניק לכם במקצועיות, זמינות מלאה 24/7, ייעוץ ושירות אישי.

השאר פרטים
DOWNLOAD
Download BrochureDownload Summary

הרכבת בקרי מפלס

בשביל להרכיב צנרת ביתית או תעשייתית יש צורך בהרכבת בקרי מפלס, מדובר בבקרים שעליהם ניתן להתאים את המפלסים כך שהצנרת תעמוד ישרה. הרכבת בקרי מפלס יכולים להתבצע אך ורק על ידי חברה מקצועית שמתמחה בתחום זה, חברה שבנתה בעברה צנרות ביתיות ואחרות.

הרכבת בקרי מפלס הם כמובן חלק קטן מהעבודה בכל הקושר להקמת צנרות, יש גם צורך בהרכבת בקרי משנה תדר, הרכבת צינורות ועוד, מדובר בעבודה מאוד קשה וסבוכה שצריכה להתבצע בהתאם לתוכנית הבנייה מצד אחד ולתוכנית המקום כולו מתוך כוונה שהצנרת תתחבר למאגרי המים או בורות המים משם יוצאים המים אל הבניין. חברות אשר מתמחות בהקמת צנרות, עושות זאת בזכות ידע רב שהן רכשו עם השנים, עבודה עם יועצי תכנון, אדריכלים וגורמים נוספים שמתעסקים בתחום.

בדרך כלל החברות עובדות עם קבלנים וחברות בנייה אך גם רשויות מקומיות, במיוחד בכל הקושר להחלפת צנרות ברחובות הערים ובמקומות ציבוריים אחרים. אז הם גם מבצעים הרכבת בקרי מפלס וכן הרכבת בקרי משנה תדר במידת הצורך. לעיתים אין ברירה אלא להחליף את כל הצנרת כשהיא ישנה, שחוקה או הרוסה, על כן מחליפים אותה בצנרת חדשה על מנת שהיא לא תקרוס בזמן פעולה או תשבר ואז עלולה להיות בעיה קשה עם אפקט מצבר שיכול להשפיע במשך תקופה ארוכה. אנחנו יכולים למצוא שימוש בבקרי מפלס גם במקרים אחרים למשל לצורך מערכות בקרה ומדידה עבור אלקטרודות ומצופים כמו כן אנחנו יכולים למצוא שימוש בבקרי משנה תדר במספר דרכים כולל לשם מנועים, וסתים של מהירויות, טכנולוגיות של התנעה, משאבות, ממירי תדר ועוד.

כל אחד מהדברים הנ"ל נמצאים בשימוש תדיר לצרכים שונים. את הבקרים ניתן לרכוש בחנויות וחברות מובילות אשר מציעות שורה של בקרים בגדלים ובמידות שונות אשר יכולים להתאים לצרכים שונים. הרכבת בקרי פלס והקרבת בקרי משנה תדר צריכים להתבצע על ידי אנשי מקצוע שיודעים לעבוד איתם, בצורה מקצועית ונכונה, על כן עדיף שלא לרכוש אותם אם אתם לא יודעים כיצד לעבוד איתם בצורה נכונה ויעילה.

אצלנו בלחץ משאבות, תוכלו לקבל את כל הפרטים שאתם צריכים על הרכבת בקרי מפלס, וכן על הרכבת בקרי משנה תדר. הצוות שלנו ישמח לעזור לכם בכל עניין ועניין. אתם מוזמנים לפנות אלינו עוד היום לקבלת פרטים נוספים אודות הבקרים וכן אודות ציוד נוסף שאתם זקוקים בתחום.

מוזמנים לקרוא בנוסף: השכרת ציוד לשאיבת מים

© כל הזכויות שמורות ללחץ משאבות 2010 בע״מ פותח ע״י ims
לייעוץ ראשוני חייגו