ייצור, שיווק ותיקון משאבות לחץ מכל סוג

נשמח להעניק לכם במקצועיות, זמינות מלאה 24/7, ייעוץ ושירות אישי.

השאר פרטים
DOWNLOAD
Download BrochureDownload Summary

משאבות מפלי מים

לא מעט ישראלים חולמים על בית פרטי עם גינה ובריכה, עבור רבים זה החלום הישראלי האמיתי, בית פרטי עם שטח גדול בו יוכלו לגדל את ילדיהם. בשביל להגשים את החלום הזה צריך לעבוד קשה, לחסוך לא מעט, ולהגיע בסופו של דבר למצב בו עומד לרשותכם השטח והיכולת לעצב מבנה פרטי עם בריכה וגינה. אך בשביל שהבריכה או הגינה יתפקדו כנדרש צריך לשים לב לפרטים מסוימים, בין היתר למשאבות המים המותקנות בהם.

במקרים רבים אנחנו יכולים למצוא משאבות מסוגים שונים בבתים פרטיים, בדרך כלל נמצא משאבה לבריכה ביתית לצד משאבות מים לגינה, למשל, משאבות מזרקות נוי ומשאבות מפלי מים, זאת בהנחה ומדובר בגינה שיש בהן מעבר לצמחים ועציצים גם אלמנטים שונים לנוי כמו מזרקות או מפלי מים.

בדרך כלל נמצא מפלי מים ומזרקות נוי, בגינות גדולות, לא בהכרח רק בבתים פרטיים אלא גם במבנים ציבוריים ובגינות של מסעדות, בתי קפה, גני אירועים וכן במבנים ציבוריים. בכל אחד מהמקומות הנ"ל, על מנת שהמפלים והמזרקות יעבדו יש צורך במשאבות שיאפשרו זרימה נוחה ונכונה של המים.

משאבות מפלי מים, עובדים על בסיס קבוע, כאשר הגודל והמשקל שלהן תלוי בסוג וגודל המפל. הרעיון הוא שהמשאבה יוצרת לחץ אשר משפיע על זרימת המים. זה נכון גם לגבי משאבות מזרקות נוי, במקרה כזה המזרקה זקוקה למשאבה על מנת לאפשר גם לזרימת המים וגם שהמים יפנו לכיון מסוים, מן הסתם כלפי מעלה.

משאבה לבריכה ביתית בנויה אחרת ולו מהסיבה שהיא פועלת על פי סוג הבריכה וגודלה. כידוע ישנם מספר סוגי בריכות, אנטיקס, בריכות שיש ואחרות, חלק מהבריכות עובדות על חשמל חלק מהזמן ויש צורך שהמשאבה תעבוד אף היא בצורה דומה. המשאבה צריכה להיות בגודל מסוים, וחשוב לא פחות תעבוד על פי כוח מסוים. ככל שהיא תהיה חזקה יותר כך תתאפשר זרימת מים חזקה יותר. צריך לזכור שאם אנחנו רוצים שהמשאבה תעבוד כנדרש, הרי שעלינו לוודא שהיא נקייה, מחוברת היטב, ומתאימה לסוג הבריכה אליה היא מחוברת.

אם גם לכם יש גינה ובריכה בבית, ואתם זקוקים למשאבות מזרקות נוי או למשאבה לבריכה ביתית, זה הזמן לפנות אלינו. הצוות של חברת לחץ משאבות 2010, ישמח לעמוד לרשותכם בכל עת ובכל עניין. כל מה שעליכם לעשות זה לפנות ואנחנו נדאג לספק לכם את המידע הנכון בנושא וכן להציג בפניכם את המשאבות הטובות ביותר הקיימות בשוק.

מוזמנים לקרוא בנוסף: משאבות למזרקות

© כל הזכויות שמורות ללחץ משאבות 2010 בע״מ פותח ע״י ims
לייעוץ ראשוני חייגו