ייצור, שיווק ותיקון משאבות לחץ מכל סוג

נשמח להעניק לכם במקצועיות, זמינות מלאה 24/7, ייעוץ ושירות אישי.

השאר פרטים
DOWNLOAD
Download BrochureDownload Summary

צינור לכיבוי שריפות

אנחנו לא צופים שזה יקרה, בוודאי שאנחנו לא רוצים שזה יקרה, אך לצערנו שריפות עלולות להתרחש, ואז מה? אנחנו יכולים לקרוא למכבי אש ולקוות שהם יגיעו כמה שיותר מהר (מה שבדרך כלל קורה) אך מה אם זה לא יקרה במקרה שלנו? ומה אם התחנה של מכבי אש היא רחוקה מדי? לכן אין לנו ברירה אלא להחזיק במבנה צינור לכיבוי שריפות.

כאן המקום לציין, החוק מחייב בניינים רבי קומות, פרטיים וציבוריים, להחזיק צינור לכיבוי שריפות ומתקנים נוספים שמאפשרים כיבוי שריפה באופן אוטומטי. כך למשל, החוק מחייב להחזיק ברז כיבוי אש, גלגלון כיבוי אש, גלאים ועוד. אך במבנים פרטיים זה לא כך, כלומר אם יש לנו בית פרטי אנחנו לא מחויבים להחזיק בתוכו שום דבר מהמתקנים האלה או אחרים ולו מסיבה מאוד פשוטה, שהם גם דורשים מקום וגם דורשים עלויות מסוימות.

הצורך בצינור לכיבוי שריפות או ברז כיבוי אש הוא ברור, האפשרות שתיפתח שריפה היא מאוד גדולה, והסכנה היא אפשרית. במיוחד במבנים רבי קומות אז ברגע של שריפה, המעליות מפסיקות לעבוד באופן אוטומטי, יש סיכוי רב שהיכולת של הדיירים או העובדים במקום להתפנות בצורה שקטה ורגועה, הוא לא גבוה, ומכאן שאין ברירה אלא להחזיק בציוד כמו משאבות כיבוי אש או צינור לכיבוי שריפות שמאפשר לכבות דליקות בכל קומה בנפרד או בכל הבניין גם יחד (מבחוץ).

על מנת שהציוד יעבוד בצורה טובה, יש לוודא שהוא עובר ביקורות לעיתים תכופות, הן צריכות להתבצע על ידי איש מקצוע מתחום כיבוי והצלה ובמידת הצורך יש לבקש מהחברה שמכרה לכם והתקינה אותו, לבחון מה הבעיה ולטפל בה בהקדם. קחו בחשבון שאם המתקנים לא יטופלו והבעיות לא יתוקנו, ייתכן מאוד שתקבלו קנס ואף מעבר לכך. חשוב לציין שעוד לפני שניתן ליישב את המבנה, יש לעבור ביקורת של מכבי אש, בין היתר של המתקנים השונים, כולל של צינור לכיבוי שריפות, על מנת לקבל אישור הפעלה של הבניין.

אם אתם מחפשים חברה שתתקין עבורכם משאבות כיבוי אש וציוד אחר בנושא, זה הזמן לפנות אלינו. חברת לחץ משאבות 2010, מתמחה בנושא של משאבות ובפרט משאבות לכיבוי אש. החברה מתקינה, מבקרת ומתקנת משאבות לשימוש פרטי וציבורי. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בהקדם, ואנחנו נשמח לעמוד לרשותכם. באמתחתנו משאבות מסוגים שונים ואתם יכולים לקבל הצעות מחיר אטרקטיביות על כל אחת מהן.

מוזמנים לקרוא בנוסף: ספרינקלר

© כל הזכויות שמורות ללחץ משאבות 2010 בע״מ פותח ע״י ims
לייעוץ ראשוני חייגו